Skåne


Tågresa utan förseningar. Skönt det! Men sen en halvtimmes släpande av tunga väskor och en katt mellan stationen och min systers lägenhet. Jag har rätt ont i mina axlar nu. Framme i skåne nu iaf!! Hur som hellst tycker jag att ni ska lyssna lite på dem här >> KOMEDA <<




Jul

 

 

Julen har varit full med hemmkokt godis och gottande såklart!

 

 



Julafton

 

 

Har ätit hur mycket god mat som heldst idag. Mätt och glad går jag nu och lägger mig!

 

 

 


 


Natta

 

 

Liten present till 18åring. Enkelt och fint. Inte illa va?

 

 


 

 


Travel

 

 

Den närmsta tiden kommer nog bli lite som en resa, så jag har mina väskor packade.

 

 



BlueBelly

 

Theres a world in my belly

 

 



En fotograf

 

 

Fotografen med sin analoga kamera. En av hennes många vill säga.

 

 



Sandra








Above

 

 

 



Eyes

 

 

 

 


 


T-shirt




Att göra egna klädtryck och ge bort är väl kreativt och fint nu till jul?




Sleepyhead



Please let me hold you.
Please knock when you need it.







Sjukling

 

 

 

Varit på resa och träffat sjuklingar. Så nu tycker jag ni kan få bli friska!

 

 



Balsamvinäger

 

En duns och sen en doft av balsamvinäger.

 



RSS 2.0