30 sec.



30 secunders slutartid i mörkret, lite paranormalt. Man kan undra vad som händer i mitt rum när natten kommer...




Bara




En fin Sandra och Natta bara...




Tågresa




Har varit iväg i helgen och på tågresan skissar jag bilder på min iPod. För övrigt är lite ombyte av omgivningen inspirationsgivande, och på resan hem kladdade jag även en blyertsskiss så att jag blev helt grå på händerna när jag kom hem.










Sandra



Helt oredigerad är detta en av bilderna som jag och Sandra tog. gillar att den råkade bli suddig, när vi lekte med inställningarna. Klänningen är min men sitter mycket bättre på Sandra som är jättefin i den. Eller hur?
Gillar också ljuset mot väggen. Flyttade undan min soffa för att få väggen fri och har inte flyttat tillbaka den än eftersom väggen är så bra att fota mot.
Det blev fler fina bilder från den dagen och några av dem kommer säkert dyka upp här framöver, så håll utkik!

 

 


 



Scanner



Are you dreaming?



love love love



Vilka gillar du bäst?



Rött







RSS 2.0