Om natten

 

 

 

Det är jag som är döden!

 

Jag sitter uppe om nätterna och ritar, men tycker inte det blir lika fint när man scannar in blyertsteckningar, är det bättre att ta kort på dem?

 

 



Home 4

 

 

 

 


 


Home 3

 

 

 

 


 


Home 2

 

 

 

 


 

 


Home 1

 

 

 

 

 


 

 


Positivnegativ

 

 

 

 

Jaha, det häv var ungefär allt som fanns på de fyra rullar film jag har framkallat idag. Känner mig lite besviken.

 

 


 


25 Januari

 

 

 

 

 


 

 

 

 


23 Januari

 

 

 

 


 


Analogt

 

 

Älskar att fota analogt.  Men jag har redigerat kontrasterna lite på denna i datorn.

 

 



Måndag morgon

 

 

Måndag morgon, jag är trött men jag är ledig!



 


16 Januari

 

 



Dreams

 

 

Finding dreams

 



Skulptur

 

 

De här tre gjorde jag för runt ett år sen och hela sommaren var de på lite olika utställningar med ungdomens vårsalong.

 

 

 


 


The Neverending Story


Min syster säger att detta är en malin-låt. Och visst, jag älskade filmen nä jag var liten. Och enda sen Edet reklamen har jag tyckt om denna versionen. Glad när jag hittade den på spotify!

För övrigt lär jag flytta ner till skåne efter sommaren, gå på konstskola och träffa massa intressanta människor, vad sägs om det va? Det känns lite som en neverending story det med för jag har ingen aning om vart det kommer leda till mer, spännande att se!




RSS 2.0