Ett minne

 


 


 


Liten men fin

 

Kolla här vad jag har gjort till er! Någon som behöver ett bokmärke eller nått?

 

 

 

 

 

 

 


 


Min bok

 

Jag läser inte böcker, jag ritar i dem.

Hittade just min bok som jag brukar ha med mig när jag reser, ritar och målar i den när jag är på tåg och buss. var längesen jag gjorde något i den nu men jag får ta med den nästa gång jag sätter mig på tåget!

 

 



Min kusin Lisa








"I think that im a little bit in love whit you"



"Var . . . ?
Var som helst."

 

 

 



Zombiesjukan


Jag har Zombiesjukan. Man vet inte vad man ska börja för att göra saker, och allt tar mer en dubbelt så lång tid. Samtidigt finns nån typ av ångestkänsla inblandad. Har missat en redan sen buss och väntar nu innan jag går till nästa.

Annars ritar jag mest apor nu...

 

 

 



Sound


Låt på repeat just nu: My Moon My Man





Julkort




Riktigt mycket snö idag och jag ska snart gå till skolan. Det märks att det är jul snart. Sista inlämmningsdatum till julkortstävling idag. Detta får bli mitt bidrag. Vore ju fint att få vinna sista året iaf. Vad tror ni? Har det här julkortet en chans?





Lek med kissen

 

 

 

 


 


Morgon

Sovmorgon, mys och god frukost. Morgonen är nog ändå den bästa tiden på dygnet. Den mörka natten är förbi. Man börjar piggna till och allt ligger framför en. Varje morgon är lite som en nystart på livet.
Detta är vad jag lyssnar på på morgonen.




Fegis


Morgonmys och fortsatt städning. Tar längre tid än jag räknat med att städa rummet. Men snart är alla kläder borta, kuddarna lagda snyggt på min soffa och alla burkar och askar på min byrå fint uppställda.






Det här är en bild från förra veckan på min syster och hennes katt. Tagen i hennes lägenhet i kristianstad.
Fint med ljuset från fönstret och alla linjer i bilden tycker jag.



 

 

En bild jag gjorde för länge sen på Fegis som katten heter.

 

 



Höstmörker

 

 

Nu börjar det bli riktigt mörkt på kvällarna. Och det är ju jättemysigt. Ska städa och få årdning på mitt rum nu, så att jag kan sitta och mysa med tända ljus, en kopp te och ett ritblock

 

 



Kameror

 

 

Efter att ha varit med min syster en väcka blev det förvånansvärt lite bilder tagna. Vi ska alltid fota en massa varje gång vi träffas. Oftast hamnar jag framför någon av hennes analoga kameror. Gör de mest konstiga saker hon ber mig om. Och jag måste säga att jag trivs.

Endel bilder blev det ändå denna gången med. fast med en digitalkamera, och med mig bakom kameran istället.

 



Bleeding Feelings





Kanske tror man att man känner mer än alla andra





RSS 2.0